Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Πείτε μας τη γνώμη σας για το πρόγραμμά μας: ΟΛΑ τα πιστοποιητικά του δήμου, από τον υπολογιστή σας!

Η "Επανεκκίνηση Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας", μια δημοτική παράταξη που σκοπό της έχει να κάνει καλύτερη τη ζωή στην πόλη μας, αλλά και να
ανανεώσει τους ανθρώπους που ασχολούνται με τα δημοτικά μας πράγματα, ξεκινά σήμερα άλλη μια καινοτομία για τα δεδομένα της πόλης μας:

Ζητάμε τη γνώμη των πολιτών, τη ΔΙΚΗ ΣΑΣ γνώμη για το πρόγραμμά μας!

Το πρόγραμμά μας το συζητήσαμε αναλυτικά στις Ολομέλειες της παράταξής μας, που γίνονται κάθε 15νθήμερο. Και τώρα είναι η ώρα να πάρουμε τις δικές σας γνώμες, ώστε να καταλήξουμε στην οριστική του μορφή.

Ξεκινάμε σήμερα με την πρώτη μας πρόταση: Στον 21ο αιώνα, ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας παραμένει ψηφιακά αναλφάβητος. Η ιστοσελίδα του δήμου - σε σύγκριση με τις αντίστοιχες πολλών άλλων δήμων- είναι... για κλάματα.

Η "Επανεκκίνηση" προτείνει:

1 - Μέσα στην πρώτη μας θητεία, ΟΛΑ τα πιστοποιητικά που εκδίδονται από το δήμο, θα τα εκτυπώνετε από τον υπολογιστή σας. ΚΑΝΕΝΑ πιστοποιητικό δεν θα χρειάζεται να έρχεστε στον δήμο για να το πάρετε στα χέρια σας.

2 - Η ιστοσελίδα του δήμου θα εξελιχθεί σε ένα λειτουργικό portal, όπου ο δημότης, ο κάτοικος και ο επαγγελματίας της Νέας Φιλαδέλφειας και της Νέα Χαλκηδόνας, θα μπορούν:

   - Να παρακολουθούν μέσα από web tv τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, ώστε να μαθαίνουν από εκεί όλα όσα αποφασίζονται για την πόλη και τους αφορούν.

   - Να ενημερώνουν σε ειδικό χώρο τον δήμο για κάθε θέμα της γειτονιάς τους, που χρειάζεται παρέμβαση της τοπικής αυτοδιοίκησης. Η επικοινωνία με τον δήμο Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας, θα γίνεται κυρίως ηλεκτρονικά.

   - Με κωδικούς που θα δίνει το σύστημα, να προσφέρουν (οι επιχειρήσεις) και να ζητούν (όσοι ενδιαφέρονται) θέσεις εργασίας στην περιοχή μας.


ΟΛΑ τα παραπάνω ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ, εκτός από την λειτουργική αναβάθμιση της ιστοσελίδας του δήμου.

Πρόκειται για ένα έργο που θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει. 

Ο δήμος έχει πληρώσει για μια ιστοσελίδα η οποία είναι πολύ πιο αναχρονιστική από αυτή την οποία εμείς προτείνουμε, ενώ ακόμα κι αυτή η αναχρονιστική ιστοσελίδα του δήμου ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΚΟΜΑ!

Οι συμπολίτες μας δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούνται με το "πήγαινε- έλα" στο Δημαρχείο, όπως συνέβαινε παλιά. Η "Επανεκκίνηση" θέτει την τεχνολογία στην υπηρεσία του δημότη Νέας Φιλαδέλφειας- Νέας Χαλκηδόνας.

Ζητάμε τη γνώμη σας, τις διορθώσεις σας, τις πρόσθετες προτάσεις σας. Το πρόγραμμά μας είναι φτιαγμένο για κάθε συνδημότη, και σε αυτή τη φάση χρειαζόμαστε την τη γνώμη, την πρόταση και τη σκέψη κάθε συνδημότη. Περιμένουμε τις γνώμες και τις προτάσεις σας.

--------------------------------
Χρησιμοποιήστε το χώρο των σχολίων για να μας πείτε τη γνώμη σας, εάν συμφωνείτε, ή αν πιστεύετε ότι πρέπει να προστεθεί κάτι ακόμα στη συγκεκριμένη προγραμματική μας δέσμευση

Εάν κάνετε "like" στη σελίδα μας στο Facebook, θα μαθαίνετε πρώτοι, όλα μας τα νέα. Πατήστε ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ την ιδρυτική Διακήρυξη της Επανεκκίνησης

2 σχόλια:

  1. Πρόταση:
    Σε κάθε e-mail που θα φτάνει στον δήμο από δημότη, να υπάρχει απάντηση σε μία ώρα από τον υπάλληλο που χρεώθηκε το αίτημα-παράπονο-καταγγελία.
    Μόλις το αίτημα διαβιβαστεί στην υπηρεσία που είναι αρμόδια να το λύσει ή να απαντήσει, να στέλνεται 2η απάντηση στον δημότη.
    Μέχρι να λυθεί το θέμα ο δημότης να παίρνει ενημέρωση.
    Όσο το αίτημα μένει ανεπίλυτο ο υπάλληλος που το παρέλαβε πρώτος ή που το χρεώθηκε στην συνέχεια να είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τον δημότη.
    Αυτό λέγεται σεβασμός του δημότη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που φαντάζει τόσο πρωτοποριακό για το Δήμο μας, είναι αυτονόητο, καιρό πριν, για πολλούς άλλους!
    Μπράβο στην ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ!Περιμένουμε να ακολουθήσουν κι άλλες καινοτόμες προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή